6 Ocak 2011 Perşembe

KUMAŞ TAVŞANCIK


Oğlum için yapmak istediğim bir diğer proje de kumaş oyuncaklardı. Bu doğrultuda yaptığım ilk oyuncak, kumaş tavşan oldu. Kalıbını portekizli bir ablamızın blogundan aldım. Daha önce de aynı blogtan arkadaşımın oğlu için bir ayıcık yapmıştım. Buraya tık tık yaparak onu da görmeniz mümkün. Bu tavşanı eşimin giymediği bir gömleğinden yaptım. Bir noktada geri dönüşüm olan bir çalışma oldu.

  • Tavşanımızın kalıbını öncelikle kağıda aktardım.

  • Ardından kalıbı kumaş üzerine aktararak parçaları kestim ve dikerek ters çevirdim.

  • Kol ve bacaklarında yarısına kadar elyaf doldurduktan sonra ortadan dikiliyor. Böylece eklem yerleri oluşturulmuş oluyor.



  • Sonra tavşanımıza uygun kıyafetler dikiyoruz. Benim tavşanım uzun süre kıyafetsiz kaldı. Çünkü ne yapacağım konusunda karar veremedim. Daha doğrusu beceremediğim için kıyafet dikmek uzun sürdü:(

  • Aslında böyle de keyfi yerindeydi tavşancığın ama kış geldi üşümesin diye ona kıyafet dikmek lazımdı.



  • Sonunda askılı bir kısa pantolonu oldu tavşanımın:)

Bakalım oğlum beğenecek mi ilk oyuncağını:)

10 yorum:

  1. Beğenilmeyecek gibi değil ki, ama hani inadı filan tutar da beğenmezse bana gönder:)) Çok şeker olmuş, ne kadar güzel ve özenli dikmişsin, hele kıyafeti, ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Banu ablacım. Eğer oğlum beğenmezse söz sana göndereceğim tavşancığı:)

    YanıtlaSil
  3. ayyy yerim ben bu uzun kulağı çok tatlı olmuş, oğluşunun ilk oyuncağı haır demek, Teyzeleri olark bizlerde devamını getiriiz:=

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederiz Nadire teyzesi:)

    YanıtlaSil
  5. Annesi emek vermiş, beğenmez olur mu hiç =) Elbette beğenecektir. Hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  6. Sanada hayırlı cumalar Urfa Tutkunu,
    Beğenir değil mi minik oğluşum:)

    YanıtlaSil
  7. Anneler yaparda beğenilmez mi hiç..Verdiği pozlara da bayıldım..Benim de oyuncak yapasım geldi bak şimdi..

    YanıtlaSil
  8. İffetin günlüğü: Verdiği pozlar benim de çok hoşuma gidiyor:) kol bacak eklem yerlerinden dikişli olunca her şekle giriyor. Böyle şeylerle uğraşmak hakikaten zevkli.

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık çok şirin olmuş çok. Melek'cim, inan bana bu tavşanı oğlun alıp oynadığında içinin yağları eriyecek, sevinçten dört köşe olacaksın. oğlum ördüğüm caillou'ya sarıldığında kendimden geçmiştim nerdeyse:)) sevinçle oynasın yavrun

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Hilalcim. Umarım dediğin gibi olur. Eririm oğlum için:).

    YanıtlaSil

Hadi birşey söyle:)