18 Aralık 2010 Cumartesi

SEVİMLİ AYICIK

Geçtiğimiz hafta sonu iş yerinden arkadaşım Elife'nin yeni doğan bebeğini ziyarete gittik. Elife' yi burada daha önce yayınladığım keçe peçete yüzüklerinden hatırlayanlarınız olabilir. Ali Kağan ismini verdiği sevimli oğlunu kokladık, öptük. Minicik bir insanın varlığı hayata bu kadar anlam mı katar? Gerçekten çocuklar hayatı daha da güzel hale getiriyorlar. Bende şu anda bebek bekleyen bir anne adayı olarak oğlumu kucağıma alacağım günleri dört gözle bekliyorum.

Her neyse dönelim asıl konumuza. Bu küçük delikanlıya yani Ali Kağan'a arkadaş grubu olarak bir hediye almıştık. Ancak ben yine de kendi ellerimle yaptığım küçük bir hediye daha vermek istedim ona. Ne de olsa oğlumun oyun arkadaşı olacak:) Portekizli bir blog yazarının sayfasında görüp kendi bebişime de yaparım diyerek yapılacaklar listeme eklediğim kumaş bir ayıcık vardı. Projeyi görmek için bir tık lütfen... Güzel oyuncakların olduğu bu blogda bazı oyuncakların kalıbını bulmanız da mümkün.

Bu da benim söz konusu blogdan faydalanarak Ali Kağan için yaptığım ayıcık...

Dışarıda kar var. Ayıcık ve biz sıcacık evimizin penceresinden Ali Kağan'a gitmeden önce dışarıyı izledik:)



Burdan tekrar Ali Kağan'a hayırlı ve uzun ömürler diliyorum...

4 yorum:

  1. Melekciğim güzel dileklerin ve sevimli ayıcık için çok teşekkür ederim. Mintoş (abileri mintoş adını verdi) oğlumun ilk oyuncak hediyesi oldu. hemde el emeği. hep başucunda duruyor. inşallah sende biran önce oğluşunu kucağına alırsın.

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim Elifecim. İsmini de çok beğendim. umarım hep güzel ve sağlıklı günlerinde oynar inşallah. hatta bi tane de kendi oğluma yapayım oyun arkadaşı olsunlar:)

    YanıtlaSil
  3. Ayıcık çok şirin olmuş.Elife hanımın bebeğine hayırlı ve sağlıklı bir ömür diliyorum.

    Sende bebeğini sağlıkla kucakla inşallah..

    YanıtlaSil
  4. Hem Elife hem de kendi adıma teşekkür ediyor, dualarına canı gönülden amiiiiiiin diyorum:)

    YanıtlaSil

Hadi birşey söyle:)