18 Temmuz 2011 Pazartesi

BEBEK ŞEKERLERİMİZDEN ALMAZ MIYDINIZ?

Buyrun buyrun, siz de bir tane alın :) Ardından oğlum için iyi dileklerinizi günderin lütfen:)


Dünyaya küçük bir birey getirmenin en zevkli yanlarından birisi de onun için hazırlıklar yapmak olsa gerek. Oğlum için bir düğüm atmak bile beni çok mutlu ediyor. İşte bunlarda göbişim burnuma değerken hazırladığım, eksiklerini doğuma gideceğimiz günün gecesinde anneciğim ve eşimle tamamladığımız bebiş şekerlerimiz.

Malzemelerini daha önce burada yazdığım gibi internetten sipariş vermiştim. Eksik olan bir kaç malzemeyi (kurdela, badem şekeri, lavanta gibi) temin ettikten sonra şekerlerimizi ana hatlarıyla hazırladım. Bir kısmına mıknatıs yapıştırdım. Üzerine badem şekerleri ve etiketlerini yerleştirmedim. Hijyen açısından şekerlerini eklemeyi son ana bıraktım hep. İşte bunlar mıknatıslı olanların buzdolabındaki görüntüsü.
                                                       
Etiketlerini kendim bilgisayarda renkli olarak hazırlamıştım ama evdeki hesap çarşıya uymadı malesef. Evdeki yazıcımız siyah- beyaz. Etiketlerin basımını doğum iznine ayrılmadan önceki haftaya bırakmıştım. Doğum iznine de bir hafta önce ayrılınca etiketleri evde basmak zorunda kaldım. O yüzden renkli olamadılar. Etiketlerimizin orjinal hali bu şekildeydi. Burdan paylaşalım da içimizde kalmasın değil mi :) 
Bebek şekerlerimizde 6 farklı figür vardı. aşağıda onları tektek görebilirsiniz.
 
Tombiş Ayıcık
 
Biberonlu Ayıcık

 
Leylek
 
Küçük oğlan çocuğu (Benim oğluşuma mı benziyor ne. Benim prensim de şarışın :) )

Önlüğümüz

Bebiş arabamız

Bu da kolajlanmış haldeki toplu görüntüleri
Hastaneye götürdümüğüz bebek şekerlerimizin sepeti evde kullandığımız sepetten daha farklıydı. O biraz daha küçük bir sepetti. Onu ve ilk fotoğrafta gördüğünüz sepetimiz de bir sonraki postumuzun konusu olsun. Şimdilik bu kadar fotoğraf yeter değil mi?

Haydi sevgiyle kalın. Ben de oğluşumla biraz oynayayım...

1 yorum:

  1. Melekcim domatesli turşu kaynatılmadan yapılıyor benim aldığım tarifte böyleydi fakat uzun zaman dayanmıyor malesef..bende bu gün daha dayanıklı olur diye bildiğim doğrama turşu yaptım..domatesi rendeledim..az sıvı yağ ve tuzla bir iki taşım kaynattım..ateşten aldıktan sonra içine doğradığım biber fasülye havuç salatalık ve yeşil domatesleri ekledim.cam kavanozlara koyup ağızlarını konserve yapar gibi kapattım..inşallah uzun süre dayanır..kolay gelsin..

    YanıtlaSil

Hadi birşey söyle:)