7 Şubat 2011 Pazartesi

BANYO ZAMANI...



Mehmet Emir'im için aldığımız bakım ürünü ve banyo malzemelerini koyabileceğim bir kutu yaptım. Evdeki kutuları bu şekilde değerlendirmeyi seviyorum. Hem malzemeleri bir arda, derli-toplu tutuyor hem de şık görünüyor.
Daha önce de buna benzer bir kutu çalışmam daha olmuştu. Görmek için tık tık lütfen:)
Aynı kutunun değişik boylarından bir kaç tane daha yapmıştım. Yünler, hobi malzemeleri, dikiş malzemelerimi bu kutular topluyor.
Oğlum için yaptığım kutumuz da bu işte. Banyo zamanı gelince elimizin altında olacak hepsi.


7 yorum:

  1. Hayırlısıyla gelir inş =) Kutu çok cici olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. İnşallah Urfa Tutkunum:) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş renkler harika

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Gönülcüm:)

    YanıtlaSil
  5. çok şeker olmuş eline sağlık
    dua ile kal

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Onlaruyurken.
    Herkes uyurken sen ve ben ayaktayız anlaşılan:)

    YanıtlaSil
  7. Acaba Emir ilk banyosunu yaptımı bu güzel sepetin içinde duran bakım ürünleriyle:) Hayırlı haberlerini bekliyorum

    YanıtlaSil

Hadi birşey söyle:)