1 Ekim 2010 Cuma

MAVİ BONCUK


Şimdiye kadar takı tasarımıyla hiç uğraşmışlığım olmadı. Bir gün takı malzemeleri satan bir dükkana girip renkli renkli incik boncukları görünce kanım kaynadı:) Uzun uzun boncukları inceledim. Ne yapabileceğim konusunda çok da fikrim yoktu. Bu nedenle basit bir şeylerle işe başlamak gerektiğini düşündüm. Önce iri pembe incilerden bir küpe yaptım. İncilere sadece küpe aparatı takarak ilk el yapımı takımı yapmış oldum.
Baktım zevkli bir iş. Hemen halkaları geçiriyorsun bitiyor. Hadi bir de anahtarlık yapayım dedim. İşte bu da küpelerden sonra yaptığım mavi boncuklu anahtarlığım.



Mavi boncuklar cam ve içinde renkli çiçek desenleri var. Uzun şeffaf olanlar plastik. İnciler ve en ucuna da pembe renkli su damlası şeklinde cam bir boncuk. Su damlası boncuklardan küpe yapmak için de almıştım. Ancak küpe aparatlarını takarken cam boncukları parçalamayı başardım. Ne kadar kuvvetli tuttuysam :) Ama yapabilseydim çok güzel olacaktı:( Neyse ilk başlayanlar için sanıyorum olası kazalar bunlar. Zamanla daha iyi olacağını umuyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi birşey söyle:)